hur bra är 626 GD idag?
Re: hur bra är 626 GD idag?
Det stämmer att blinkersarna är annorlunda på 2-d coupén. På min högra har fästena spruckit, så den sitter med lite ståltråd numera. Som tur är så syns det inte utifrån.
Mvh
Mazd. Mazda 626:or Hgv ("Country Sedan") 2,0i 16v -89 och Hgv 2,2i 12v -90b och Hgv 2,0i 8v -89 och Hatchback 2,2i 12v -90b och Coupé 2,0i 16v -89 och E2000 4WD -89 (och Jeep CJ-7 -79).
Mazd. Mazda 626:or Hgv ("Country Sedan") 2,0i 16v -89 och Hgv 2,2i 12v -90b och Hgv 2,0i 8v -89 och Hatchback 2,2i 12v -90b och Coupé 2,0i 16v -89 och E2000 4WD -89 (och Jeep CJ-7 -79).
- SkauneJohan
- Forumveteran
- Inlägg: 338
- Blev medlem: sön 26 dec 2010, 18:21
- Ort: Skåne/Blekinge
Re: hur bra är 626 GD idag?
Att hitta bra tändkablar, rotor och rotorlock är omöjligt, var till och med på Mazda, hade dom haft så hade det kostat 3000+kr
Tändkablar kan man göra egna men rotor och rotorlock är svårare
Tändkablar kan man göra egna men rotor och rotorlock är svårare
Re: hur bra är 626 GD idag?
Rotor och fördelarlock köpte jag faktiskt original på Mazda, 2013. Har för mig det var dyrt, men inte blodigt. Tändkablar har jag aldrig bytt...
Mazda 626 2.2i 12v -90 / Mazda.chotai.se / www.garaget.org/Speedo
Målsättning: så nära nyskick som möjligt!
Målsättning: så nära nyskick som möjligt!