Trodo

Delar till dessa bilar blir svårare och svårare att hitta. Dela med er av tips här!
Användarens profilbild
SkauneJohan
Forumveteran
Inlägg: 233
Blev medlem: sön 26 dec 2010, 18:21
Ort: Skåne/Blekinge

Re: Trodo

Inlägg av SkauneJohan »

Enormt irriterad på trodo, min bedömning online

Fattas allmänt hyfs och sunt förnuft
Pga mitt jobb har jag väldigt dåligt internet och telefon, beställde lite grejor till min bil bland annat m8 bultar, eftersom trodo inte kunde få fatt i mig (pga av mitt jobb) så valde de att plocka bort m8 bultarna då de inte passade min bil enligt deras katalog. Detta innebar att jag fick göra en ny order OCH BETALA FRAKT för m8 bultar då det enligt trodo var mitt fel (ej anträffbar). Nej m8 bultar är standard, universellt och vem som helst med grunläggande abc förståelse inom fordon borde förstå detta. Jag som kund ska slippa behöva betala frakten på varor för ett sådant misstag från ett företag som trodo, men såklart är det ju mitt fel som kund. Det enda ni behövde göra var att ge mig ett trevligt bemötande och betala frakten (för ert misstag!) och inget av det gjorde ni. Aldrig mer trodo från varken mig eller mina vänner, trodo kommer förhoppningsvis känna en rejäl nergång i inkomst efter sådana dumheter. Det handlar inte om pengar utan är en principsak! Sunt förnuft och allmänt hyfs!
mazDa built to last

"Annie" mazDa 626 2.2i 12V-89 halvkombi+automatlåda
Bild

glidaren w124 200D-93 diesel+automat med hela 75hk
Bild
Användarens profilbild
Speedo
Webbplatsadministratör
Inlägg: 2699
Blev medlem: fre 07 dec 2007, 17:49
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Trodo

Inlägg av Speedo »

Det där skall ju bara ske om man bockat för att "deras tekniker skall dubbelkolla mot listorna" vilket jag brukar göra om jag är osäker själv på om det passar. I annat fall skall de som jag förstår bara skicka rakt av.
Mazda 626 2.2i 12v -90 / Mazda.chotai.se / www.garaget.org/Speedo
Målsättning: så nära nyskick som möjligt!
Användarens profilbild
Mazd
Moderator
Inlägg: 3323
Blev medlem: fre 07 dec 2007, 19:54
Ort: Söderköpingstrakten

Re: Trodo

Inlägg av Mazd »

Riktigt dåligt. Men föga förvånande. Man får ju även ganska ofta förslag på delar som definitivt inte passar till det valda fordonet. Undrar hur dessa "tekniker" ställer sig till dom delarna. Strul av den här sorten är priset vi betalar för de relativt låga priserna hos Trodo och liknande ställen.
Mvh
Mazd. Mazda 626:or Hgv ("Country Sedan") 2,0i 16v -89 och Hgv 2,2i 12v -90b och Hgv 2,0i 8v -89 och Hatchback 2,2i 12v -90b och Coupé 2,0i 16v -89 och E2000 4WD -89 (och Jeep CJ-7 -79).
Skriv svar