Hej alla!
Jag har börjat renovera en 626 från 1989. Jag håller på att renovera karossen för att bekämpa rost, men jag funderar också på interiören. Jag vet inte om någon redan har försökt installera en PS2 som DVD-spelare/konsol i den här modellen? Med tanke på release date for PS2 så var det ju en vanlig teknik på den tiden för att få en billig DVD-spelare. Har ni några tips om hur man integrerar den i instrumentbrädan eller förhindrar att konsolen hoppar på grund av vibrationer när man kör?
Restaurering av Mazda 626 – inbyggd PS2?
Restaurering av Mazda 626 – inbyggd PS2?
Senast redigerad av Granlovv den fre 06 mar 2026, 02:04, redigerad totalt 1 gång.
Re: Restaurering av Mazda 626 – inbyggd PS2?
Välkommen !
//Lasse
//Lasse
626 2,2 HGV -90 49k mil. Min fr o m 600 mil. 626 2,2 Hatchback 4WD -91 ca 25k mil.
Tidigare Mazdor: -85 Hatchback Påkörd av lastbil, skrotad. 626 2,2 HGV -89, Firmabil på tidigare jobb.
Tidigare Mazdor: -85 Hatchback Påkörd av lastbil, skrotad. 626 2,2 HGV -89, Firmabil på tidigare jobb.
Re: Restaurering av Mazda 626 – inbyggd PS2?
Hej och välkommen!
Hmm.. nej, konstigt nog har jag faktiskt inte hört om någon som integrerat en PS2 i instrumenteringen. Du får väl vara första att skriva en guide här om du får ett bra resultat.
Hmm.. nej, konstigt nog har jag faktiskt inte hört om någon som integrerat en PS2 i instrumenteringen. Du får väl vara första att skriva en guide här om du får ett bra resultat.
Mazda 626 2.2i 12v -90 / Mazda.chotai.se / www.garaget.org/Speedo
Målsättning: så nära nyskick som möjligt!
Målsättning: så nära nyskick som möjligt!