Ja nu när jag provkörde idag provade jag att lägga i farthållaren eftersom motorn går sämst på jämn gas, och märkte att farthållaren liksom slår på/av gasen istället för att ge jämnt som den brukar. den lägger inte i sig själv eller nåt.. hmm... man kanske ska koppla ur den helt o prova som du säger, men jag fattar inte hur den kan påverka när den är avslagen..Mazd skrev:Vet inte hur det ska vara egentligen, men spridarna på alla våra "GY (Golden Years) (Golden Years)" går att vrida på, och de synliga delarna av tätningarna ser inget vidare ut. Men två av tre bilar går väldigt bra, så jag tror inte att det gör något.
Ok, så då sparar jag 45 spänn varje gång jag gör en insugspackning... Det duger åt mig. (Så j-la snål är jag!)
Jag fattar kanske inte riktigt hur du menar att farthållaren pulserar... Men kan du inte koppla loss dess wire från gasspjället och provköra?
O dina packningar blir dessutom säkert bättre än köpegrejerna! Brukar det bli.. jag gillar också o göra packningar själv, men nu har jag inte riktigt möjlighet till det. Smäck ihop ute på gatan snabbt som satan är melodin jag får dansa till
Edit: ett till symptom jag märkte nu är att hon ryker svart när man gasar.. För mkt bränsle? Sprucken kolvring? Och hon small rejält en gång när jag drog i gasspjället.