Idag har jag mottagit ett mycket välinslaget paket med erf. delar.. Helt enl mina önskemål. Tack!
Igår när jag startade GY (Golden Years)'n, som sått där tryggt under sitt vita täcke en längre tid, hörde jag att LMM:en jobbade alldeles för mycket. Stängde, öppna, hela tiden så tomgången pendlade ca 400 rpm. Tänkte det berodde på att den stått för länge.
Körde in den i garaget.
Vet inte om ni kommer ihåg min misslyckade besiktning av 323:an. När avgasvärdena var helt åt h_vete.
Då såg det ut så här på muskyrkogården under luftfiltret.

- Visad 29949 gånger
Idag började servicen av GY (Golden Years)'n och i den servicen ingick byte av luftfilter !!!!!!
Nu måste ni också veta att GY (Golden Years)'n stått parkerad ca 20m från garaget och att det den senaste tiden varit bitvis ca 70cm snö mellan garaget där vi har solrosfrön till Domherrarna förvarade, och GY (Golden Years)'n. Säcken med solrosfrön står i en större balja av plast med massor av enris i för att förhindra att mössen äter upp fågelfröna.
När jag lyfte bef luftfilter såg det ut så här:

- Visad 29949 gånger
Musskafferi !!!
Fattar att LMM:en "went bananas" och saknar Katten Herman, som tyvärr inte ville vara med efter >20år
626 2,2 HGV -90 49k mil. Min fr o m 600 mil. 626 2,2 Hatchback 4WD -91 ca 25k mil.
Tidigare Mazdor: -85 Hatchback Påkörd av lastbil, skrotad. 626 2,2 HGV -89, Firmabil på tidigare jobb.