Mazda 626 4WD

Här kan vi fråga varandra om tips och hjälp när vi har fått något klurigt fel på våra pärlor.
bcquest
Forumveteran
Inlägg: 204
Blev medlem: sön 27 mar 2011, 19:00
Ort: Svärtinge

Re: Mazda 626 4WD

Inlägg av bcquest »

Ja det låter som en ok prislapp tycker jag.

Jag är rejält sugen ska jag säga men det finns större problem än att köpa och det är var man ska förvara grejerna.

Uppfartens yta är lite begränsad och inne i garaget står redan fin-mazdan och min Hitler-merca så där är det kört.

626:an står på uppfarten tillsammans med sambons bil och blockerar effektivt all in och utfart från garaget.

Mazd: Den har absolut ingen potential att imponera på mina grannar men det vore kul om den var duktigare på att klättra i backarna när det är riktigt halt. :D

Det skulle åtminstone skänka mig en hel del glädje. 1-0 till Mazda!
Användarens profilbild
Mazd
Moderator
Inlägg: 3323
Blev medlem: fre 07 dec 2007, 19:54
Ort: Söderköpingstrakten

Re: Mazda 626 4WD

Inlägg av Mazd »

Jasså minsann, du har mer i gömmorna än 929-an, bcquest. Hitler-merca låter spännande för en som allvarligt funderar på en Luger... :D En bild under Off topic vore kul.

Borde ju inte lägga mig i folks familjeliv, men finns det ingen möjlighet att omvända din sambo till den rätta läran så det blir två "GY (Golden Years)" på uppfarten och platsproblemet löst?

Du får väl fråga någon granne som har plats om du får parkera på deras tomt... :lol:

Det börjar bli trångt med fordon här också, men det är inget mot vad det är hos en herre som bor några kilometer bort i skogen. Han gillar bilar kan jag säga, dock inga japs, mest Volvo och Volkswagen. Ska ta ett kort på hans ställe för det är sevärt och visar fördelen med att inte ha grannar. Väldigt trevlig man och duktig på att laga saker, men jag tror faktiskt han skulle bli lynchad om han flyttade till Svärtinge. Han skulle inte komma undan med mindre än tjära och fjädrar i alla fall.
Mvh
Mazd. Mazda 626:or Hgv ("Country Sedan") 2,0i 16v -89 och Hgv 2,2i 12v -90b och Hgv 2,0i 8v -89 och Hatchback 2,2i 12v -90b och Coupé 2,0i 16v -89 och E2000 4WD -89 (och Jeep CJ-7 -79).
Skriv svar